Gyakran Ismételt Kérdések

Próbára való lehetőség
Sajnos próbára nincs lehetőség, javasoljuk, hogy vásárlás előtt kérdezze meg üzenetben a pontos méreteket, amennyiben nem biztos a kiválasztott termék méretében.

Hiányzó kiegészítő
Amennyiben hiányzik bármilyen kiegészítő a termék dobozából, kérjük jelezze ezt ügyfél szolgálatunknak a chilikereskedohaz@gmail.com e-mail címen, és pótoljuk Önnek.

Hibás termék
Ha a terméken hibát találna (szakadás, folt, szabáshiba stb.) kérjük jelezze felénk és mi keresünk megoldást a problémára.

Észrevételek eljuttatása
Amennyiben észrevétele van felénk, el tudja juttatni hozzánk e-mail üzenetben a chilikereskedohaz@gmail.com e-mail címre, vagy Facebook oldalunkon értékelés formájában.

Küldtem üzenetet, mikor kapok választ?
Üzenetére megpróbálunk lehetőségeinkhez mérten minél hamarabb válaszolni, ha mégsem kap időben választ, kérjük küldjön még egy üzenetet, vagy hívjon fel minket a +36-30/418-7083 telefonszámon.

Panasszal élés
Amennyiben panasszal kíván élni, ezt megteheti e-mail üzenetben a chilikereskedohaz@gmail.com címen, vagy telefonon a 36-30/418-7083 telefonszámon.

Regisztráció nélküli vásárlás
Vásárlását regisztráció nélkül is lebonyolíthatja, nem feltétel, hogy beregisztrált felhasználónk legyen, de hírlevelünkben mindig tájékoztatjuk vásárlóinkat az aktuális kedvezményeinkről, valamint időről-időre kuponkódokkal kedveskedünk, így célszerű a regisztráció.

„Elfogyott” jelzésű termékek
Ezzel a jelzővel azokat a termékeket látjuk el, amelyek jelenleg nincsenek raktáron. Ezeket a termékeket is tudja kérni külön rendelésre, de ennek a teljesítési ideje több hetet is igénybe vehet, és a gyártó készletétől is függ.

Mikor érkezik meg a rendelés?
Amennyiben a rendelni kívánt termék készleten van, úgy a rendelés 3-5 napon belül megérkezik, a Csomagnet futárszolgálattal, házhoz. Amennyiben nincs készleten, e-mail-ben értesítést küldünk a várható szállításról, ami beszállítóinktól függ. Az online készletet igyekszünk naprakészen tartani.

Kiszállítási idő
A csomag kiszállítása a rendelés leadásának időpontjától függ. Amennyiben rendelését munkanapokon 15 óráig leadja, úgy másnap a futárszolgálat felveszi tőlünk és harmadnap kiszállításra kerül. Ha 15 óra után adja le rendelését, akkor az csak a következő nap reggel kerül feldolgozásra, így 1 nappal később kerül kiszállításra. Rendelését hétvégén is leadhatja, de ebben az esetben csak a következő munkanapon lesz feldolgozva.

Nem érkezett visszaigazoló e-mail
Amennyiben nem érkezett visszaigazoló e-mail a rendeléséről, kérjük várja meg, hogy a rendelés státusza változik-e, mert lehetséges, hogy az e-mail nem érkezett meg, de rendszerünk mégis fogadta a megrendelést. Ha esetleg aggódik, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot üzenetben, vagy telefonon.

Áfa
A rendelt termékek minden esetben tartalmazzák az Áfát.

Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás költsége a vevőt terheli. A szállítás díja 20000 Ft alatt 990 Ft, 20000 Ft felett ingyenes.

Utánvét díja
Az utánvét díjszabása a következő:
0 Ft – 10000 Ft, 220 Ft
10001 Ft – 30000 Ft, 400 Ft
30001 Ft – 60000 Ft, 720 Ft
60000 Ft felett ingyenes

Hogy kapom meg a terméket, ha éppen nem vagyok otthon?
Minden esetben javasoljuk, hogy a szállítás várható ideje alatt tartózkodjon otthonában. Amennyiben ez nem lehetséges, a Csomagnet futára felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon, így tudnak tovább egyeztetni.

Csomag nyomon követése
A Csomagnet szolgáltatásai között lehetőség van online nyomon követésre, de kizárólag a feladó számára. Amennyiben a csomag szállítása késik, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a chilikereskedohaz@gmail.com e-mail címen, és mi tájékoztatjuk a csomag állapotáról.

Áfás számla igény
A kiküldött csomagokról minden esetben áfás számlát állítunk ki, így a számlát nem szükséges külön igényelni. Megrendelésénél lehetősége van szállítási nevet és címet megadni, amennyiben más névre szeretné kérni a számlát.

Rendelés leadása utáni fizetési mód változtatás
Miután leadta rendelését, még van lehetősége a fizetési módon változtatni a rendelkezésre álló módok között. Ehhez kérjük lépjen kapcsolatba velünk elektronikus úton vagy telefonon keresztül.

Utalvánnyal történő fizetés
Tájékoztatjuk, hogy oldalunkon sajnos semmilyen utalványt vagy ajándékkártyát nem áll módunkban elfogadni. Megértését köszönjük!

Milyen rendszer szerint vannak a hálóingek és köntösök méretei?
Termékeink dobozán rengeteg információ megtalálható, amit szívesen továbbítunk Önnek, valamint a Mérettáblázatok menüpont alatt is megtalál. A jelenlegi EU méretek általában megfelelőek, de bármilyen kérdéssel forduljon hozzánk bizalommal a chilikereskedohaz@gmail.com e-mail címen. 

Hibás méret
Amennyiben hibás méretű terméket rendelt, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a chilikereskedohaz@gmail.com e-mail címen. A termék visszaküldésére lesz szükség, ami Önt terheli. Az ilyen esetek elkerülése érdekében kérjük lépjen kapcsolatba velünk, amennyiben nem biztos a rendelni kívánt termék méretében! Hibás méret esetén a rendelt terméket visszapostázásra kérjük, majd a megfelelő méretet újra postázzuk Önnek.

Lehetséges fizetési módok
Oldalunkon 3 féle fizetési mód közül választhat.

  • közvetlen banki átutalás: Üzenetben megadott számlaszámra történő előre utalás után küldjük Önnek a kívánt terméket/termékeket. Kérjük a közlemény rovatba minden esetben írja be rendelésének azonosítóját, valamint nevét.  

  • fizetés készpénzben átvételkor: A terméket/termékeket futárral küldjük el Önnek, akinek átvételkor kell, készpénzben fizetni. Ebben az esetben a csomagra utánvételi díj kerül felszámításra.

  • vagy bankkártya/ Barion rendszeres fizetés: Biztonságos és kényelmes fizetés Bankkártyával vagy Barion tárcával. Működik előre feltöltött e-pénz egyenlegről, kártya nélkül is.

Előre utalásnál mire kell figyelni?
Kérjük előre utalásnál minden esetben győződjön meg róla, hogy a számlaszám helyes, valamint a közlemény mezőbe beírta rendelésének számát, valamint az Ön nevét, így könnyen és biztosan be tudjuk azonosítani a beérkező utalásokat.

Mi az a Barion fizetés?
A Barion fizetés működik közvetlen bankkártyáról, regisztráció és előzetes feltöltés nélkül is. Ha regisztrál, kártyáit beteheti Barion tárcájába, így soha többé nem kell adatait megadni fizetéskor. Ha nincs bankkártyája, Barion tárcáját készpénzzel vagy átutalással is feltöltheti.

Hogyan lehet beváltani a kuponkódot?
Amennyiben Ön regisztrált vásárlónk, időről-időre kap tőlünk hírlevelet, valamint kupon kódokat. A kuponok különböző kedvezményekkel ruházzák fel Önt, amelyet a vásárlás befejezésénél tud beváltani. Ehhez mindössze a „Kosár” ikonra kell kattintania, majd a termékek alatt megtalálja a kuponkód beíró mezőt, amely kódot a „Kupon alkalmazása” gombbal tud érvényesíteni. Bármilyen probléma merülne fel ezzel kapcsolatban, kérjük még a rendelés elküldése előtt lépjen kapcsolatba velünk a chilikereskedohaz@gmail.com e-mail címen, így tudunk segíteni Önnek. Utólagos kuponkód benyújtására nincs lehetőség.

Hiányzó számla pótlása
Ha a csomagban nem talál számlát, kérjük jelezze felénk, hogy minél hamarabb tudjuk pótolni Önnek! A hiányzó számlát postai úton juttatjuk el Önhöz.

Hibás adatok a számlán
Előfordulhat, hogy a számlán hibás adatok szerepelnek (hibás házszám, rosszul írt név vagy cím stb.). Minden esetben javasoljuk a számlázási adatok többszöri ellenőrzését! Amennyiben mégis hibás adatok szerepelnek a számlán, kérjük ezt jelezze felénk, és a javított példányt elküldjük Önnek.

Meglévő rendelés módosítása
Már leadott rendelésén még mindig tud módosítani, ehhez kérjük lépjen kapcsolatba velünk a chilikereskedohaz@gmail.com címen, vagy a +36-30/418-7083 telefonszámon.

Meglévő rendelés törlése
Meglévő rendelését törölni is tudjuk, mindenféle költség nélkül. Az egyetlen kérésünk, hogy amilyen hamar tud, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mail-ben, a chilikereskedohaz@gmail.com címen.

Kifizetett rendelés lemondása
Amennyiben előre utalással kifizette már a rendelést, de mégis szeretné lemondani azt, szükségünk lesz az Ön bankszámlaszámára, hogy az összeget vissza tudjuk utalni. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Vásárlástól számított 14 napos elállás
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten (távollevők között) megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására. Ezzel a jogával a vásárlástól számított 14 (naptári) napig élhet.
Az elállási jogról bővebben ide kattintva olvashat.

Iratkozzon fel hírlevelünkre
Most egy 1000 Forintos Kupont biztosítunk számodra!
Köszönjük a feliratkozást! Nézd meg az Emailed mert elküldtük a Kupon kódot!
A kedvezmény feliratkozás után megy! Bizalmasan kezeljük Email címed!
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a az Adatvédelmi irányelveket és a sütik -Cookie szabályzatban foglaltakat.

Bezárás