Gyakran Ismételt Kérdések
Próbára való lehetőség
Sajnos próbára nincs lehetőség, javasoljuk, hogy vásárlás előtt kérdezze meg üzenetben a pontos méreteket, amennyiben nem biztos a kiválasztott termék méretében.
Hiányzó kiegészítő
Amennyiben hiányzik bármilyen kiegészítő a termék dobozából, kérjük jelezze ezt ügyfél szolgálatunknak a chilikereskedohaz@gmail.com e-mail címen, és pótoljuk Önnek.
Hibás termék
Ha a terméken hibát találna (szakadás, folt, szabáshiba stb.) kérjük jelezze felénk és mi keresünk megoldást a problémára.
Észrevételek eljuttatása
Amennyiben észrevétele van felénk, el tudja juttatni hozzánk e-mail üzenetben a chilikereskedohaz@gmail.com e-mail címre, vagy Facebook oldalunkon értékelés formájában.
Küldtem üzenetet, mikor kapok választ?
Üzenetére megpróbálunk lehetőségeinkhez mérten minél hamarabb válaszolni, ha mégsem kap időben választ, kérjük küldjön még egy üzenetet, vagy hívjon fel minket a +36-30/418-7083 telefonszámon.
Panasszal élés
Amennyiben panasszal kíván élni, ezt megteheti e-mail üzenetben a chilikereskedohaz@gmail.com címen, vagy telefonon a 36-30/418-7083 telefonszámon.
Regisztráció nélküli vásárlás
Vásárlását regisztráció nélkül is lebonyolíthatja, nem feltétel, hogy beregisztrált felhasználónk legyen, de hírlevelünkben mindig tájékoztatjuk vásárlóinkat az aktuális kedvezményeinkről, valamint időről-időre kuponkódokkal kedveskedünk, így célszerű a regisztráció.
„Elfogyott” jelzésű termékek
Ezzel a jelzővel azokat a termékeket látjuk el, amelyek jelenleg nincsenek raktáron. Ezeket a termékeket is tudja kérni külön rendelésre, de ennek a teljesítési ideje több hetet is igénybe vehet, és a gyártó készletétől is függ.
Mikor érkezik meg a rendelés?
Amennyiben a rendelni kívánt termék készleten van, úgy a rendelés 3-5 napon belül megérkezik, a Csomagnet vagy Foxpost futárszolgálattal, házhoz. Amennyiben nincs készleten, e-mail-ben értesítést küldünk a várható szállításról, ami beszállítóinktól függ. Az online készletet igyekszünk naprakészen tartani.
Kiszállítási idő
A csomag kiszállítása a rendelés leadásának időpontjától függ. Amennyiben rendelését munkanapokon 15 óráig leadja, úgy másnap a futárszolgálat felveszi tőlünk és harmadnap kiszállításra kerül. Ha 15 óra után adja le rendelését, akkor az csak a következő nap reggel kerül feldolgozásra, így 1 nappal később kerül kiszállításra. Rendelését hétvégén is leadhatja, de ebben az esetben csak a következő munkanapon lesz feldolgozva.
Nem érkezett visszaigazoló e-mail
Amennyiben nem érkezett visszaigazoló e-mail a rendeléséről, kérjük várja meg, hogy a rendelés státusza változik-e, mert lehetséges, hogy az e-mail nem érkezett meg, de rendszerünk mégis fogadta a megrendelést. Ha esetleg aggódik, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot üzenetben, vagy telefonon.
Áfa
A rendelt termékek minden esetben tartalmazzák az Áfát.
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás költsége a vevőt terheli. A szállítás díja 20000 Ft alatt 1350 Ft, 20000 Ft felett ingyenes.
Utánvét díja
Az utánvét díjszabása a következő (az utánvét díjqa a szállítási díjhoz adódik hozzá, a szállítás alapdíja 1350Ft bruttó összeg):
0 Ft – 10000 Ft, 200 Ft
10001 Ft – 30000 Ft, 400 Ft
30001 Ft – 60000 Ft, 700 Ft
60000 Ft felett ingyenes
Hogy kapom meg a terméket, ha éppen nem vagyok otthon?
Minden esetben javasoljuk, hogy a szállítás várható ideje alatt tartózkodjon otthonában. Amennyiben ez nem lehetséges, a Csomagnet vagy Foxpost futára felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon, így tudnak tovább egyeztetni.
Csomag nyomon követése
A Csomagnet szolgáltatásai között lehetőség van online nyomon követésre, de kizárólag a feladó számára. Amennyiben a csomag szállítása késik, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a chilikereskedohaz@gmail.com e-mail címen, és mi tájékoztatjuk a csomag állapotáról.
Foxpost rendszeren keresztül házhozszállítással kapcsolatos kérdéseit a szintén a chilikereskedohaz@gmail.com címen teheti fel, melyen keresztül kollégáink készséggel állnak majd rendelkezésére.
Áfás számla igény
A kiküldött csomagokról minden esetben áfás számlát állítunk ki, így a számlát nem szükséges külön igényelni. Megrendelésénél lehetősége van szállítási nevet és címet megadni, amennyiben más névre szeretné kérni a számlát.
Rendelés leadása utáni fizetési mód változtatás
Miután leadta rendelését, még van lehetősége a fizetési módon változtatni a rendelkezésre álló módok között. Ehhez kérjük lépjen kapcsolatba velünk elektronikus úton vagy telefonon keresztül.
Utalvánnyal történő fizetés
Tájékoztatjuk, hogy oldalunkon sajnos semmilyen utalványt vagy ajándékkártyát nem áll módunkban elfogadni. Megértését köszönjük!
Milyen rendszer szerint vannak a hálóingek és köntösök méretei?
Termékeink dobozán rengeteg információ megtalálható, amit szívesen továbbítunk Önnek, valamint a Mérettáblázatok menüpont alatt is megtalál. A jelenlegi EU méretek általában megfelelőek, de bármilyen kérdéssel forduljon hozzánk bizalommal a chilikereskedohaz@gmail.com e-mail címen.
Hibás méret
Amennyiben hibás méretű terméket rendelt, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a chilikereskedohaz@gmail.com e-mail címen. A termék visszaküldésére lesz szükség, ami Önt terheli. Az ilyen esetek elkerülése érdekében kérjük lépjen kapcsolatba velünk, amennyiben nem biztos a rendelni kívánt termék méretében! Hibás méret esetén a rendelt terméket visszapostázásra kérjük, majd a megfelelő méretet újra postázzuk Önnek.
Lehetséges fizetési módok
Oldalunkon 3 féle fizetési mód közül választhat.
-
közvetlen banki átutalás: Üzenetben megadott számlaszámra történő előre utalás után küldjük Önnek a kívánt terméket/termékeket. Kérjük a közlemény rovatba minden esetben írja be rendelésének azonosítóját, valamint nevét.
-
fizetés készpénzben átvételkor: A terméket/termékeket futárral küldjük el Önnek, akinek átvételkor kell, készpénzben fizetni. Ebben az esetben a csomagra utánvételi díj kerül felszámításra.
-
vagy bankkártya/ Barion rendszeres fizetés: Biztonságos és kényelmes fizetés Bankkártyával vagy Barion tárcával. Működik előre feltöltött e-pénz egyenlegről, kártya nélkül is.